۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

دوتا اتفاق




*اتفاق اول

حتما باید ذهنم تا خرخره درگیر ژنرال باشه که بعد از دوسال کار،کلید کافی نت رو خونه جا بذارم و مجبور بشم دنبال یه راه حل عاقلان واسه جبرا گندی که زدم بگردم . برگشتن اون مسیر ،تو اون ترافیک وحشتناک نه صبح ،بشتر از اینکه احمقانه به نظر بیاد،وحشتناکه . تصمیم می گیرم برم کلید رو از امین آقای گل باغا بگیرم . امین آقا که برای اصلاح کرک و پر مبارکش قصد رفتن به ارایشگاه رو داشت ،از من خواست تا نیم ساعت صبر کنم و بعد از کار اون دوتایی با هم بریم سمت سید خندان . منم که دیدم دیگه دیر تر از اون شده که رفیق و هفتادو چند ساله و آقا غر(که اخیرا کمتر می بینمش) پشت در باستند . قبول کردم . تو خیابان شریعتی داریم می ریم و امین آقا داره در مورد هومن زندی صحبت می کنه که خونه ی جدیدش دو تا کوچه پایین تر از خونه شونه !هنوز امین حرفش تموم نشده بود که دیدم هومن داره تو پیاده روی خیابان شریعتی قدم می زنه!


*اتفاق دوم

با پرتوی نشسته بودیم  و آهنگ جوادی های حسن شماعی زاده گوش می دادیم . بین اون همه فولدر موزیک خارجی رفتم سراغ تریسی چاپ من . صداش رو دوست دارم. وقتی داشت می خوند ،یاد چند سال پیش افتادم هنوز دانشجو بودیم . فکرم  رفت تو اون زیر زمین فکسنی که با بدبختی با سیامک و هادی پیدا کرده بودیم . یاد هادی افتادم که الان دزفول خدمت می کنه. ترسی چاپ من دوست داشت. روزایی که خونه خلوت تر بود،گاهی چاپمن می ذاشت و با همون شورت سفید کذایی(که قدمت تاریخی داشت)کف خونه گربه وار ولو می شد ،پاهاش رو می نداخت رو هم ،سیگار بهمن یواش !(بهمن باریک) می کشید و گاهی با سوت آهنگ رو همراهی می کرد! داشتم فک می کردم چند ماهه هادی رو ندیدم که یوهو در رو باز کرد و اومد تو!
*یک تجربه ی شخصی
هر وقت به کسی ، چیزی یا اتفاقی زیاد فکر می کنی، باید منتظر حضورش هم باشی
موزیک

۵ نظر:

  1. نمیشه به من فک کنی که چه قد آدم خوشبختی شدم؟

    به من فکر کن در حالی که هیچ غم و غصه ای ندارم

    پاسخحذف
  2. آره
    بعضی وقتا برای اینکه خشص مورده نظر پیداش بشه
    میشینم اینقد بهش فک میکنم

    اینقد
    اینقد

    که یه خبری میشه ازش

    پاسخحذف
  3. ای کاش تز آخرت همیشه جواب میداد!

    با توجه به این تز، یعنی تو هر روز به من زیاد فکر میکنی که من میام اونجا؟

    یعنی عکس قضیه هم درسته، اگه یکی اومد پیشت، یعنی بهش زیاد فکر می کردی؟

    پاسخحذف
  4. به سیبیلای منم فکر کن که خوشتیپ تر شدم

    پاسخحذف
  5. میشه فکر کنی گواردیولا اومده ایران؟ فقط قبلش به من بگو که برم فرودگاه

    پاسخحذف

حالا تو بگو