۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

اگه من مجیدی بودم




*دوست خوب
تازگیا یه دوست خوب مهربون پیدا کردم .از اون دوستایی که می شه روی هر روز دیدنشون حساب کرد.مثل بقیه ی ادمایی که هر روز می بینمشون استرس داره و نگرانه . وقتی با هم صحبت می کنیم آروم می شه و وقتی آروم می شه بیشتر با هم رفیقیم!
دوست جدید من یک پیرمرد هفتاد و خورده ای ساله اس!چند روز پیش اومده بود که تا از طریق سایت امار،نتیجه ی ثبت نام یارانه اش را تایید کنه. هر روز صبح اول وقت میاد و می پرسه :آقا اون اطلاعاتی که واسم تایید کردی،سرجاشه؟چک می کنی ببینی عوض نشده باشه؟؟مطمئن باشم؟؟اولا رو اعصابم بود ولی الان دیگه اینجوری نیس. ادم گاهی وقتا می تونه به اون چیزایی که اذیتش می کنه عادت کنه و باهاشون دوست بشه
*اگه جای مجیدی بودم

بی خوابی واسه هرکی نشونه ی بدی باشه،واسه من خیلی خوبه!نشون می ده که حالم خوبه!اخیرا دو تا عادت بد ِ بی خوابی و پر خوری دوباره اومدن سراغم (کلا ادمی که بیداره و کاری نداره باید  بخوره)  دیشب و در لحظات بیداری بعد از مدتها خبرای داخلی رو از رسانه های مجاز مطالعه کردیم . جشنواره ی فیلم فجر تو سکوت کامل شروع شده و تقریبا هیچکدوم از چهره های مطرح سینمایی توش نیستن . نکته ی جالبش حضور به رنگ ارغوان بود که ساخته ی توقیف شده ی ابراهیم حاتمی کیا بود .فیلمی که سال 83 ساخته شده بود و توقیف شد و به جشنواره نرسید و اگه اشتباه نکنم همون سال بود که مجید مجیدی ،یکی از جوایزی که بخاطر بید مجنونش از دست رسول ملاقلی پور  گرفت رو به حاتمی کیا هدیه کرد.حالا فک کن تو جشنواره ای که خبری از فیلم های درست و حسابی نیست ،قراره فیلم توقیف شده حاتمی کیا  باشه و طبیعیه که از الان بشه نصف جایزه ها رو به حسب اون واریز کرد.حالا بعضی ها می گن حاتمی کیا نباید فیلمش رو میاورد تو جشنواره و باید تحریم می کرد که فکر کنم حرفشون خیلی منطقی نیست. بعید می دونم حاتمی کیا اینقدر عوض شده باشه که بخواد حرف دل اکثریت مردم رو بزنه.حالا فک کن مجید مجیدی بخاطر این کار حاتمی کیا از دستش شاکی بشه و بره در خونشونُ بگه سیمرغم رو پس بده!من جای مجیدی بودم حتما این کار رو می کردم



۳ نظر:

  1. نه به سن و سال دوست جدیدت می خوره که برای اردوی یزد رضایتنامه پر کنه

    نه میشه تصور کرد آقای مجیدی واسه یزد رفتنش از حاتمی کیا رضایتنامه بخواد یا بالعکس



    مگه اینکه .............!
    =)

    پاسخحذف
  2. همچنان بنده تاکید می کنم
    عکسا هیچ ربطی به نوشته ها نداره!!

    پاسخحذف

حالا تو بگو