۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

دنیای واقعی




الحمدالله این روزمره گی هرچی واسه ما آزار دهنده اس، واسه دیگران جذابه!-ناپلئون بناپارت

 به وقت ظهر
فکر کنم ساعت هفت بود که خوابم برد.هرچی شربت سینه تو خونه بود به توصیه ی زنرال و فرمانده خوردم تا سرفه هام کم شد و تونستم بخوابم و طبیعیه که سه ی بعد از ظهر از تخت بلند بشم .فوتبال تراکتور سازی بود و استقلال . قرار بود امروز ناهار بریم بیرون با دوستامون که یکی از بچه ها کنسل کرد. احساس یک موجود بی خاصیت بهم دست می ده وقتی جمعه ها هیچ جا نمی رم. سه هفته ای هست که فوتبال هم دیگه نمی ریم. با حال ورز امروزمم بعید می دونم جایی برم . تو تراکتور سازی یه بازیکن به اسم اکرامی وجود داره!یاد دوست امین آقا می افتم که فامیلیش اکرامیه. با خودم می گم خوبه اکرامی گل بزنه!چه بخندیم . همین اتفاق هم می افته!موندم خدا خواسته های مهم ما رو نگا نمی کنه و خواسته های دری وری مون رو مثل جت براورده می کنه!

دور ریختن

دو بسته شکلات خوب رو مجبورم بندازم دو. تاریخ انقضاش گذشته. دور انداختن کلا چیز زجر آوریه .حتی اگه آشغال باشه .دیگه وقتی شکلات باشه که واویلا . در عین اینکه حالم خیلی خوبه یوهو موج دپ می گیره منو و یوهو هم ول می کنه!گاهی وقتا فکر می کنم زنده بودن و زندگی کردن هم یه عادته. با صولتی صحبت می کردیم گفت زمستون تموم شد یه برف هم نه اومد. رویا که پیش امین آقا بود وقتی قضیه ی گل دوم تراکتور رو شنید کلی حال کرده بود. بعد از ظهری یه چایی واسه خودم ریختم که نزدیک به دیویس بار سرد شد و گرمش کردم. دور ریختن کار زجر آوریه!حتی اگه 
چایی ِسرد شده باشه



تنوع


دقیقا تو لحظه ای که هوس تنوع کرده بودم ، میس کال مهناز رو رو گوشیم دیدم . خوشحال بودم که متوجه زنگش نشدم . فرمانده و ژنرال داشتند اخبار صدای امریکا رو گوش می دادن . فرمانده می گفت تاریخ داره تکرار می شه!زمان شاه می گفتند اینا یه سیستمایی دارن یکی تو خونشون ضد رژیم حرف بزنه ،می فهمن!الان می گن یه سیستمایی اومده که با اون می تونن اس ام اس ها و ایمیل ها ی ضد رژیم رو چک می کنن


دنیای واقعی

اینترنت خونه همچنان معلقه .و من کلی زمان دارم برای کارایی که دوست داشتم انجام بدم . کتاب ،فیلم،استراحت. اینترنت  یه اعتیاده که هزینه اش برابر زمان آدماس !بعضی از صداها خیلی خوبن.می شه ازشون انرژی و آرامش گرفت . آخر شب با یکی صحبت کردم که خیلی صداش انرژی داشت

۳ نظر:

  1. نژادی :

    بعضی وقتا فکر میکنیم داریم دور میریزیم ولی لعنتی توی مغرت صبح تا شب بالا پایین میره

    پاسخحذف
  2. بابا اون خدای بد بختم دنبال فانه خب
    واسه همین آرزوهای چرت و پرتمونو برآورده می کنه
    که دور هم بخندیم

    پاسخحذف
  3. wooooooow

    Aghai Latif Axe blogetoon kheilii bahalae
    ghashang be soojeh FUN aghai e KHODA mortabehete


    Khoda ham mesle ma donbale 1 zare fune khoob
    D:

    پاسخحذف

حالا تو بگو