۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

زندگی تحت تدابیر امنیتی



*معضلات اجتماعی
شنبه ها رو معمولا با مجله شروع می کنم . ایران دخت این روزا مثل شهروند اون روزاس. کافی نت رو در شرایطی باز می کنیم که تحت تدابیر امنیتیه و مجهز شده به دوربین مدار بسته که تصاویر کل ساختمون رو  روی ال سی دی چهل و پنج اینچی آقای "ب" نشون می ده. حمید نشسته و نگا می کنه که ما چیکار می کنیم و  هی زنگ می زنه :تو قلان کار رو کردی ،من اینجا دیدم" . خدا شفا بده . 
خانوم "ن" اومده و می گه علی تو تلویزیون خیلی قشنگی! دوتا پا دارم می خوام دوتا دیگه هم قرض کنم دو جفت پا برم تو صورتشون

*آرایشگاه زیبا
نژادی اومد ه و اونم مثل من قبول داره که روز گندیه . می خواد بلاگ بنویسه که می فهمه یکی پسوردش رو هک کرده. می گفت خانوم "س" می خواد از ایران بره . خانوم "ن" به سبک همیشه مثل جن میاد تو و ماکت شکسته ای که تو دفترشون بود رو می ذاره جلوم و می گه حمید اینو شکونده . یه جوری با منگنه !!!درستش کنین درستش کنین . با نژادی سعی می کنیم با چسب چوب درستش کنیم ولی نمی شه. خانوم "ن" می گه با دستگاه باد می شه از سیستم منگنه فشاری استفاده کرد. ما بلد نیستیم . یکی از مشتری ها می گه اگه دستگاهش رو دارین من می تونم !دستگاه رو میارن.حمید و خانوم "ن" کنار مشتریه واستادن. اینجا خود آرایشگاه زیباس.آقای "ب" هم میاد! صحنه رو می بینه و نعره می زنه
* ناهار
ساعت نزدیکای هفت بعد از ظهره!می خوام ناهار بخورم. یه مشتریه مک بوکش رو آورده و می خواد وصل کنه و نمی تونه!زبون دستگاش المانیه و من واقعا نمی دونم چیکارش کنم. گیر داده که باید این راه بیفته . بابای امین آقا هم اومده بودند اینجا. در مورد پارازیت ماهواره،مسائل اخیر،نماز جمعه ی دیروز ِ آقای جنتی و تاثیر چای و نسکافه بر خواب و بیداری صحبت کردیم. آقای "ب" به زور بابای امین آقا رو می بره اونور. امین آقا که باورش نمی شد باباش اینجاس بر خلاف همه ی شنبه ها اومد اینجا. وقتی رفتیم تقریبا همه مون حالمون خوب نبود. قرار شد واسه بابای امین آقا سی دی رایت کنم. آخرای شب نژادی اس ام اس زد و یادم انداخت.یادش نبود که من سر پنج ثانیه یادم می ره!
*آخر شب ها
همه ی بدبختی های آدم زمانی میان سراغ ادم که چشماشُ می خواد ببنده و بخوابه . همه ی فکرای عالم سراغم اومدن و نمی ذارن بخوابم . خوابم نمی بره و به خودم و زندگیم فحش می دم

۴ نظر:

  1. Mese kheily chiza ke muhem nis dge vasam emailo accounto unam muhem nis dge vasam,asan dge inruza khub nistan mese emruz ke badtar az diruze periodam shodim.hamid emruz che harkati zad baz? havaru emruz deghat kardi? barfaye ru kuham malum nistan!

    پاسخحذف
  2. از هفته دیگه شنبتو باید یه جور دیگه شروع کنی،یعنی خیلی به این ایراندخت امیدوار نباش.اصولن من وقتی یه مجله رو یه ماه به صورت متناوب بگیرم دقیقن سر یه ماه تخته میشه.شهروندم همین جوری شد.متاسفانه الان یه ماه شده که ایراندخت استعمال می کنم!

    پاسخحذف
  3. chera in rooza hame daran hack mishan?????????????


    IN ROOZHA HAME HACK MISHAVAND , SHOMA CHETURE?
    :))

    پاسخحذف

حالا تو بگو