۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

خوشه های خشم


(تماشای زندگی فیلتر شده) 
 *وقتی نیستیم
دو سه روزه دلم می خواد یه چیزی اینجا بنویسم ولی اینقدر شبا اخیرا دیر می خوابم و صبحا ویندوزم بد بووت می کنه و دیربالا میاد که حس نوشتنه می پره و با توجه به فراموشی ِ همیشه گی ،یادم می ره که چی می خواستم بنویسم .  
در طی چند روزی که ننوشتیم اتفق خاصی هم نیفتاد ،امین آقا که می خواست بره،موندگار شد، مشکل خانوم ِ سین حل شد ، عبدالمالک ریگی رو بالاخره گرفتن!(جای هادی خالی)آقای "ب" اون دوست شون که یک گیگ فیلم بی ناموسی دانلود کرده بود رو اخراج کرد ،و اتفاق هایی از این قبیل
*خوشه های خشم
عمو مِن باب عصبانیت، حدیثی از امام علی نقل می کنه که می گه وقتی عصبانی می شی از یک تا ده بشمار!با عنایت به جایگاهی که ما در اون قرار گرفتیم و از اون کسب درامد می کنیم،بعضی وقتا تا صد و هزار و میلیون و میلیارد می شماریم که هیج ،حتی گاهی حتی  کارمون به انتگرال و معادله ی شش مجهولی هم می کشه! چند روز پیش یه اقایی اینجا بود که مثل چهار تا مشتری ِ دیگه می خواست تو جی -میل بره و نمی تونست. شروع کرد به غر زدن که چرا سرعت پایینه و چرا نمی ره و چرا وی پی ان ندارین و اینش کجه و اونش راسته و هر دفعه من گفتم متاسفانه اینترنت کل کشور روی جی - میل مشکل داره و فقط ما نیستیم(نمی دونم تو اون لحظه تا چند شمردم که خشم فرو بکشه) تا اینکه حضرت مشتری تشریف اوردند پیش روی ما و شروع کردند به اعتراض کردن که چرا جی میل باز نمی شود؟؟بعد هم گفتند با این وصف بزودی مشتری های من خواهند پرید،سپس اضافه کردند کافی نتی در غرب تهران وجود دارد که هم سرعتش بالاست و هم جی میل رو باز می کند و بعد لحن حرف زدنش جوری عوض شد که احساس کردم دلش می خواد یه چیزی بهش بگم که بهونه ای بشه که خشم چندین روزه اش رو اینجا و پیش روی من خالی کنه!وقتی دید طرفش خونسرد تر از این حرفاس که جوابش رو بده ،در رو محکم بست و رفت !فکر می کنم گاهی وقتا نیاز به تا ده شمردن هم نباشه !همین که بدونی مقابل کی ایستادی و چی داره می گه و حرفش چه اهمیتی می تونه داشته باشه ،واسه عصبانی نشدن کافی باشه!

۳ نظر:

  1. امیدوارم که خبر ریگی اشتباه باشه و فقط نمایش قدرتی باشه برا پلیس

    پاسخحذف
  2. بیشتر توهمه تا نمایش قدرت

    پاسخحذف
  3. ولی بعضی وقتا آدمایی مثل من عمرن جلو این دست از حمار نمیتونن کوتاه بیان

    پاسخحذف

حالا تو بگو