۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

زندگی ادامه داره



.*طعم گه این لحظه ها
اینقدر این روزا فکرم خسته اس که حتی به سختی یادم میاد که چند شبه شب بخیر نگفته می خوابم و چند روزه صبح عالی پرتقالی !!(چندش ِ بامدادی) نگفتم .حتی دیگه قرار هام رو یادم می ره .حتی تنها تفریح تصویری -تماشای فوتبال- رو هم دارم از یاد می برم . فکرم تمام ِ "هست" های زندگی رو ول کرده و درگیره "نیست ها" شده ! دایی سعید این روزا از همه شاکی تره چون خیلی وقته بهش سر نزدم . خراب شدن کامپیوترش رو بهونه کرده بود که یه سر برم خونشون . این روزا فکرم،ذهنم و حتی  انرژیم ضعیف تر از مشکلاتیه که باید باهاشون کنار بیام . این که بخوای روحیه ات رو نبازی و به دیگران هم روحیه بدی،تو این شرایط،کار خیلی سختیه. شرایطی که شاید تا حالا اینجوری تجربه اش نکردی.یاد لیلا می افتم که به خدا اعتقاد نداشت . بهم می گفت خوش به حالت که به خدا اعتقاد داری!وقتی صداش می کنی ،جوابت رو می ده!
اینقدر ذهنم خسته اس که حتی یادم نمیاد خدا رو صدا کردم یا نه! 

*سرما خوردگی
هنوز یه هفته نگذشته از اخرین روزی که آخرین سرفه ِ حنجره خراش روانه ی آسمان کردیم که دوباره بینی ِمحترم کیپ شد و  اب ریزش بینیم شروع شد.کلا تو سه ماه اخیر فقط یک هفته سرما نخورده بودم . اگه آبجی کوچیکه اینو بخونه حتما می گه مال اینه که چربی نداری!!تقویم رو دزدکی نگاه می کنم و می بینم چهل روز تا آخر سال داریم . بعید می دونم اتفاق خاصی بیفته که نظرمون نسبت به امسال تغییر کنه. نژادی از دو هفته پیش بوی عید رو حس می کرد و من چون بینیم کیپ بود نمی تونستم بفهممش!الانم که بینیم کیپه بازم تو درک این مسئله مشکل دارم !بهمن ، ماه ِ پر تولدیه!دوستای زیادی داریم که تو بهمن به دنیا اومدن.قرار شد به خاطر این ماه کسی دپ نزنه! دارم فک می کنم که اسفند رو با چه بهانه ای می شه جور دیگه ای زندگی کرد؟

۲ نظر:

  1. شلغم ميدوني چيه؟
    40 روز مونده ولي بوي عيد رو هميشه ميشه حس كرد ، گاهي اوقات هم ميشه راه بيني رو بست تا حس نكرد . اول و آخر خودمون انتخاب ميكنيم . تولد اونايي كه بهمن نبودن رو هم توي بهمن ميخواين بگيرن آخه . بهت اونروز يادآوري كردم گل سر سبد تولداي اسفند ماله كيه كه؟ هديه تولد يه اسب بايد بخري فكر كنم! فكر كنم خيلي خوشحال بشه! توي لحظه هاي اس.او.اس بخدا همگيمون اعتقاد پيدا ميكنيم حتي اوني كه ميگه خوش بحالت جوابم رو نميده . اين يه قانونه . خدا اون اميده س كه ته وجود همگيمون هست . تو كي حافظه ت ياري ميكرده كه اين دفعه ي دومت باشه؟ ماهي ميدوني چيه؟ الكي چرا هي غصه ميخوري؟ دپ ميري؟ به امين آقا بگم بياد استادت كنه؟ انرژين زياد هم هست الكي استيل تلقين نرو . ميفهمي يا بيام بفهومنمت؟

    پاسخحذف
  2. کاملن با ام ار ار جان موافق

    پاسخحذف

حالا تو بگو