۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

بارون هات رو بشمار،لطفا


*بارندگی
دیشب داشتم یه مطلبی می خوندم در مورد بحران احتمالی بی آبی در سال آینده . نوشته بود که سال آینده نباید بحران کم ابی داشته باشیم . چون حجم بارندگی امسال نسبت به پارسال بیشتر بود ه . ژنرال می گفت حرفش منطقی نیست . امسال یه برف خشک و خالی هم نیومد باروناشم که جسته گریخته بود! ژنرال از اردیبهشت امسال تا امروز ،چهارشنبه ها و روزای بارونی رو نشمرده بود
* لیست
چند وقت پیش از قول ادیبی(واقعا به نظرم ادیبه) خوندم که نوشته بود :"رو کاغذ اسم آدم های گه زندگیم رو نوشتم ،دیدم تعدادشون زیاد شد از خیرشون گذشتم "  همین کار رو چند شب پیش کردم. تعدادشون زیاد که شد هیچ،دیدم بدون خیلی هاشون هم نمی شه زندگی کرد . داشتم فکر می کردم اگه همه از این لیستا داشته باشن،تو لیست چند نفر می تونم باشم؟

۳ نظر:

  1. بابا نکنین این کار ها رو

    به جای اینکه بریزین دوووور همه اعصاب خوردیارو

    نکنین تورو خدا

    پاسخحذف
  2. اسم من تو لیست همه هست فکر کنم

    پاسخحذف
  3. اولاً بنده بسی خوشحالم که سیبیلای شما نه تنها در عرصه بین المللی که در عرصه داخلی هم کاربرد دراه و باعث برد میشه

    در ثانی برای ژنرال ی عدد از این تقویم ا که هفته های سال و می اندازه بخری مشکل تعداد 4 پشنبه های سال حال بگمونم 46 تا چهارشنبه رو رد کردیم


    بارونم نگو که امروز من به اندازه تمام عمرم خیس شدم



    در مورد اون لیستم بیخیال
    اولاً تو جزوش نیستی واسه هیچکس
    اگرم به فرض مثال بودی
    مطمئن باش از اون آدمایی هستی که نمیشه پا کردت

    پاسخحذف

حالا تو بگو