۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

به سلامتی ِ مهر هشتاد و نه!

 *قاب
از نظر من تفاوت زیادی وجود داره
بین عکسی که توی قابه و عکسی توی قاب نیست
عکسی که توی قاب قرار می گیره 
نه تنها زیبا تر به نظر می رسه
بلکه احتمال از بین رفتنش  هم کمتره
مثل عکس های مادر بزرگ من ،که حالا بیشترشون از بین رفتن
یا در حال از بین رفتن هستن
و فقط اون چن تایی که تو قاب هستن سالم موندن
شاید اگه ادم ها هم مثل عکس ها
پشت یه چارچوب قرار بگیرن،تو زندگی موفق تر باشن
چهار چوبی که قوانین اون رو خودشون تعریف می کنن
و به اون قوانین صد در صد عمل کنن

شایدخیلی از روابطت قربانی این قوانین بشن
و برای همیشه از دستت برن
اما بعضی هزینه ها به بعضی نتیجه ها می ارزه
*به نام پاییز
از پاییز،سلطان فصل ها استقبال می کنم
ازش بهونه برای افسردگی درست نمی کنم 
مشکلات ادم ها رو فصل درست نمی کنن 
که تعغییر فصل ها بخواد کم یا زیادش کنه
برای ما هایی که عاشق بارونیم،پاییز بهترین ِ فصل هاست
به پاییز سلام می کنم،به مهرهشتاد و نه
و خاطره هایی که این روزها ثبتشون می کنیم


۱ نظر:

حالا تو بگو