۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

زندگی با طعم تند هات سس



دوشنبه اس ،باید پیشنهاد بدیم،بریم سراغ پیشنهاد ها
*دنیا تصویر :سلام آقای پولانسکی
death and the maiden
از ساخته های رومان پولانسکی،کارگردانی فرانسوی-لهستانیه که من چند وقت پیش دیدم و خیلی لذت بردم و البته خدا رو شکر کردم که پارسال این فیلم رو ندیدم.
*کتاب :همه چیز عادیست
اولین مجموعه ی شعر مجید رفعتی با نام "همه چیز عادیست "رو نشر ثالث منتشر کرده.کتاب فوق العاده خوبیه
جایی دیگر،مجموعه داستان های کوتاه  گلی ترقی  هم کتاب جالبیه .کلا خود گلی ترقی قلم شیرینی داره و خیلی راحت با ادم ارتباط برقرار می کنه
*موسیقی :منو ببر به دنیامو باقی جاها!
احسان خواجه امیری ،پنجمین آلبوم خودش رو هفته ی پیش منتشر کرد.آلبومی که طراحی جلد و کاورش چیزی ماورای  یک فاجعه بود! البوم جدید احسان به خوبی کارای قبلی خودش نیست ولی از خیلی از کارای فعلی که رو سایت ها یا تو سی دی فروشی هاست ،بهتره . این آلبوم رو به طرفدارای ناله و سوز و گداز و دامبیل و سایر مسائل پیشنهاد می کنیم
اما به اونایی که به موسیقیِ مهسا وحدت علاقمندند : آلبوم در اینه ی شراب رو حتما گوش کنند،یک کار فوق العاده عالی و متفاوته . من و مسعود فر پریروز چهل و پنج دقیقه فقط داشتیم یه تراک اینو گوش می دادیم و واقعا حال می کردیم
*ورزش:یکشنبه ی اتشین!
اینم یه پیشنهاد خوب واسه فوتبالی ها،یکشنبه ی هفته آینده دوتا بازی خوب داریم.یکی چلسی و آرسنال تو لیگ انگلیس و دیگری اینتر میلان و یونتوس تو کالچیو. که فکر می کنم جفتشون بهونه ی خوبی واسه تخمه خوردن باشه!
 *اینترنت:قیمت آنلاین
www.digikala.com
یک فروشگاه اینترنتیه که من تا حالا ازش خرید نکردم ولی قیمت هایی که می ده خیلی به قیمت بازار نزدیکه و علاوه بر اون محصولات رو به خوبی معرفی کرده و می تونه مشاور خوبی واسه انتخاب وسایل مورد نظر شما باشه
 *شکم :سو هات!
هات سس یا سس فلفلی بدون شک یکی از خوشمزه ترین سس های دنیاس  که از نظر سلامت غذایی!هم طبق گفته ی اون آقا دکتره که چند وقت پیشا اینجا بود، به مراتب بهتر از کچاپ و خردل و مایونزه .پیشنهاد می کنم با طعم تندش کنار بیاین و اونو جایگزین سایر سس های زندگی تون بکنین!البته مواظب باشین زیاد نخورین چون می گن رو اعصابتون تاثیر می ذاره

۱ نظر:

  1. هات چيلي ناندوس رو امتحان كن عاشقش مي شي، معتادش هم مي شي
    همينطور كه من

    پاسخحذف

حالا تو بگو