۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

کلمه های تابستونی ِ من


 (ماسال،کوه،مه،لهراسبی،بارون)

تخمه ی ژاپنی،تخمه ی افتابگردون، مشهد ،خوابیدن تو حرم امام رضا،بوی عرق ، شاندیز،بارون، توالت فرنگی!
جام جهانی،شرط می بندی؟؟سر ناهار؟؟کره برزیل رو می بره؟؟نمی بره؟؟چند چند شد؟؟ارژانتین ،آگرو،مسی،می دونی یعنی چی؟؟
دانلود،یک مگ،دو مگ،پهنای باند،اور کلاک !! سیستم میلیون تومنی،کاکتوس،دانلود گذاشتی؟باگ ،سیگار پال مال، جدا؟؟ایول!!حالا یه کاریش می کنیم
نه اومده ، چی کرده،چی شده،یادم شد!صولتی هستم،ها به له ،اگه اسپانیا ببره ،میره فینال!!اگه فینال ببره می دونی چی می شه؟؟قهرمان می شه!بسم الله رحمان ئه هه هه؟؟؟رحیم!،هات سس ،سِوِن پپر،اذان امریکایی،امید پرافت ،خواب،دختر رشتی،کوکولی کو،به خوریم،به کنیم ،قابلی نداره،خاتون،داگ استایل ،اوسا ان کار،میخ دو پا، سیم کشی،بنایی ،ویندوز لپ تاپ شاه ابادی ، قلعه رود خان،عباس آقا...بعله،عباس جونم...بعله !! دیکتاتوری،گل پری جون،عروسی ،خانوم پلاستیکی، علی رو می شناسی؟؟امام علی !؟لباس دم دار،بستنی یخی،یخ بستنی ،ای جووونم !!ای جون ماشالااااا!نگو نگا کن،بگو گوش کن !!فینال،پارک ملت،علی کاوه ،بیا!گم شدن تو ونک،در پشتی  ِ کافه پاریس!فلسفی،ساندویچاتون تمیزه آقا؟؟چی؟تمیز؟؟من فوق لیسانس دارم!ماه رمضون،اس ام اس های پنج صبح ،یه بار دیگه بگی ماه رمضون...!اثاث کشی، کتاب استاتوس، گروس عبدالملکیان ، خانوم تحکّم،خامه عسل،چایی توئینینگ ،ببینیمت؟؟اره!هماهنگ می کنم بریم آش بخوریم!!صورتم در گرفت بسکه به حرفات خندیدم؟؟پی ای اس!!گروه مرگ افتادیم ،عباس کارگر،هشت پائه چی گفته؟؟ببریمش؟؟امین آقا رو بازی ندیم،قهوه خونه ی میدون فردوسی،ای رو سیا ،رعنا ،شور ِ دشتی،گردن درد! یاد امام و شهدا، اینو می شناسی؟؟اره!از عکاسای انجمن عکاسان دفاع مقدسه!!جیگرکی میدون بهمن،نمایشگاه قران،آخوند با پشت موی معین، نمایشگاه خورشید را بیاورید،خانوم آقّا، سورپراز روز تولد و جمعیت بیست و پنج نفری ، رستوران نادر(!) عروسک خرگوش،ویریجین دو!ماسال ،سکوت قلبتو بشکن و برگرد،فلانی؟؟دوستای صمیمی باباس!آب البالوی مجید،کوه،مه غلیظ،علی لهراسبی،بارون،ماشین...ماشین....بی سیم...کییش...کییشش!پیژامه،مدیتیشن ، بیاین یه تخم دارم روزی سه تا مرغ بازی کنیم؟؟پنج سال بعد،همینجا،همین جمع همین کار!!؟رودخونه،سیخ ،گِل ،بوی بارون،یک پیشنهاد دوستانه، باغ فردوس،پنج بعد از ظهر، عابر بانک،پمپ بنزین،دعوا،بستنی نیشکر،گوشه اش نوشته،تا ابد گرفتار،یوسف اباد، بیا!جاکش اومد،بنده یه جک براتون بخونم؟،حاج اقا آدم باش!اینقدر این داداشتو اذیت نکن،عرق بید،تخم سداب،امین علی،امیر علی،آرمین علی!!ونک،فرست کاپ،بستنی اب شده و خانوم شوکولاتی !پیاده روی ونک،یک فندک خیلی خیلی بزرگ ، مرغ ِ استریپ تیز!!آشنای امین آقا اینا...تابستون تموم  شد
فکر می کنم دلم برای این تابستون بیشتر از همیشه تنگ بشه

۲ نظر:

  1. توی 11 سال گذشته بهترین تابستون رو سپری کردم

    بهترین

    و دلم بیشتر می گیرررررررررره

    پاسخحذف
  2. چه تابستون زيادي داشتي
    امسال تابستون واسه منم بر خلاف دوتا تابستون گذشته بهتر بود، عالي نبود ولي خوب بود

    پاسخحذف

حالا تو بگو