۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

دوشنبه و پیشنهاد ها



*سینما
از روز چهارشنبه ،هفدهم شهریور علاقمندان به خسرو شکیبایی و داریوش مهرجویی بعد از حدود بیست سال می تونن دوباره فیلم هامون رو تو سینما تماشا کنن که این هم در ادامه اکران مجدد فیلم های دهه شصت سینماست که ظاهرا با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شده و به هر حال طبیعیه که تو این وضعیت وحشتناک سینما و فیلم های فاجعه ی امروز،مردم برای تماشای یک فیلم ایرانی سراغ فیلم های دهه ی شصت رو بگیرن
*موسیقی
البوم همه اقوام من،کاری از گروه رستاک که بازخونی آهنگ های محلی ایرانیه.موسیقی فوق العاده ای داره،اجراهاش فوق العاده اس و من واقعا نمی دونم چرا آلبوم اینا اینقدر خوبه و چرا من باید از طریق مرتضی و بولی با این گروه آشنا بشم! به هرحال حتما تهیه کنین،گوش بدین و البته مواظب گردنتون باشین!یه نفر (!) این آلبوم رو گوش داد،سه روز گردنش کج موند
* اینترنت
www.rouznegar.com
سایت صابر عزیزمونه که  یک معجون خوشمزه اس و توش هر چیزی که دوست داشته باشی می تونی پیدا کنی . عکس های پیشنهادیش مثل خودش محشره تو قسمت دانلودش هم نرم افزارهایی داره که محشر می کنه  . بوک مارکش کنید،چکش کنید و حالش رو ببرید
*کتاب


دوازده داستان سرگردان ،نوشته گابریل گارسیا مارکز و ترجمه بهمن فرزانه . اگر کارای قبلی مارکز رو خوندید،بدانید و آگاه باشید که این کتاب در واقع همان کتاب "قدیس" است که کیومرث پارسای ترجمه کرده بود . ولی خب این ترجمه اش بهتره .
شیکم(نیو آیتم!)
اخرین هفته ماه رمضون هست. آش ،حلیم زولبیا و بامیه رو از دست ندین. منم به همه اونایی که قول داده بودم که تو ماه رمضون یه روز بریم آش بِخوریم ،قول می دم که تو این سه چهار روزباقی مونده رو بریم و آش بِخوریم.

۲ نظر:

  1. علی جان، من چیزی برای گفتن ندارم دیگه. شرمنده ام کردی.
    فقط تولدت باز هم مبارک باشه.....

    پاسخحذف
  2. رستاک و فک می کردم گوش کردی وگرنه زودتر از اینا پیشنهادشو میدادم. عالییییه.
    .
    من عاشق گابریل مارکزم، اینم عالیه. فقط حیف ترجمه هاش اکثرا مال همین کیومرث پارساس که میشه گفت مزخرفه.
    .
    تولدتم خیلی خیلییی مبارک

    پاسخحذف

حالا تو بگو