۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

دوشنبه و یک فنجان قهوه ی تلخ


دوشنبه اس،اومدیم پیشنهاد بدیم و بریم


*دنیای تصویر :هفته ی مدیری
قهوه تلخ،تازه ترین اثر مهران مدیری بالاخره به بازار عرضه شد و تو کمترین زمان ممکن،بالا ترین رکورد فروش ویدئویی رو به اسم خودش ثبت کرد.خیلی ها ارائه ی ویدئویی این مجموعه رو به حساب قهر مدیری از تلویزیون گذاشتند و یک عده ی دیگه خبر  دروغ  دیدار  بازیگران و دست اندرکاران این مجموعه با دولت رو دادند. اما اونجوری که من تو مجله فیلم خوندم،اختلاف مدیری و تلویزیون بر سر درصد آگهی های قبل ،وسط و بعد از سریال بوده که ظاهرا مدیری می خواسته به جای دستمزد، پول  اگهی ها رو بگیره که صدا و سیما مخالفت کرده و خلاصه ...به هرحال همین که این مجموعه سر از صدا و سیما سراسر سانسور درنیاورده به نظرم اتفاق خوبیه و   فکر می کنم مردم ما سال هاست که به این درجه شعور رسیده اند که نیازی به تبلیغ خریدن به جای کپی کردن نداشته باشه .مواظب شایعات باشین.مدیری و اقا گلیان بسیار هوشمند تر از اونی هستند که محبوبیت شون رو با یه دیدار زورکی عوض کنند.


*مطبوعات :جدید بخوانید
هفته نامه پیک سبز ،که تازه داشت بین اهالی مطبوعات جا می افتاد به علت مشکلاتی داخلی فعلا منتشر نمی شه. ماهنامه "جدید" رو به شما پیشنهاد می کنم . بیشتر یا شاید بهتر بگم همه اش کاریکاتوره ،یه ذره گرونه ولی خوندنش خالی از لطف نیست


*کتاب: خداحافظ گری کوپر
خداحافظ گری کوپر که یه مدت تو بازار کتاب سخت گیر میومد،دوباره مثل اینکه عرضه شده،این کار رومن گاری رو پیشنهاد می کنم بخونین ،البته اگر گودر بازین که قطعا نصفش رو اونجا خوندین . ولی در کل کتاب جالبیه
دفترهای سالخوردگی ِ  احمد رضا احمدی هم  تازه منتشر شده . اینم واسه اونایی که  نثرهای احمدرضا احمدی رو دوست دارند . البته من خودم بیشتر دوست دارم این نوشتهها رو با صدای خودش بشنوم ولی خب!!


*موسیقی :عشق و وحشت !
واسه موسیقی این هفته چن تا پیشنهاد دارم . طبیعتا اولیش البوم جدید لینکین پارک با عنوانA thousans suns که تازه به بازار اومده . آلبوم مدیترانه ،نیکوس که یه آلبوم بی کلام از یک ویلنیست یونانیه و من خیلی دوستش داشتم،و آخرین پیشنهادم یک سلکشن از دوست عزیزم جناب آقای حاج آقا فاعلی است که مجموعه اهنگ های لایت رو شامل می شه و برای اینکه وسطاش خواب تون نبره ،چند تا تراک از موسیقی یک فیلم ترسناک رو گذاشته که در آرامش کامل سکته ات می ده. اینو می تونین با هماهنگی قبلی از خودم بگیرین


*اینترنت :تقدیم به عکس بازها
www.photo.net
سایت خوب برای علاقمندان به عرصه ی عکس . البته اینم مثل وان-ایکس کمپلتش دست صولتی و داداشش هست ،می تونین ارشیو ماهانه اش رو از اونا بگیرین
*شکم:خدا حافظ یخ بستنی
با نزدیک شدن پاییز و طبیعتا اغاز فصل سرد(البته فصل سرد واسه من از آخر مرداد حساب می شه )بعید به نظر می رسه که بشه بستنی یخی فالوده ای  یا به قول دوستان یخ بستنی(!) خورد. تا هوا سرد نشده  بخورید که بزودی حسرت روزهای گرم و یخ بستنی و این صحبت ها به سراغمون خواهد اومد

۲ نظر:

  1. پيشنهادهاي دوشمبه ها رو دوست دارم

    پاسخحذف
  2. و این شما و این هم پیشنهادت ـ ناب جناب مطبوعاتتتتتتتتتتتتتتتتتت :*:*:*:


    اقا ما برگشتیمممم :*:*:*:

    پاسخحذف

حالا تو بگو