۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

ماجرای اقای جیم



*آقای جیم
آقای "جیم" یکی از مشتری های ماست. او متخصص جمع آوری عکس های زنان لخت در سراسر دنیاست . قطر عینک او از قطر درخت ِ خرما هم بیشتر است(احتمالا از خدمت معاف خواهد بود) آقا ی  جیم فقط سایت های سکسی را می شناسد و ساعت ها برای چجمع آوری انها وقت می گذارد. چند وقت پیش ،یکی از مشتری ها ،که یک خانوم بیست و دو سه ساله ی محترم بود ،فولدر عکس های خانوادگی اش را که من روی دستگاهش کپی کرده بودم را روی دستگاه جا گذاشت و فراموش کرد فولدر را پاک کند . چند دقیقه بعد آقای جیم از من خواست تا آن فولدر را برایش رایت کنم . نمی دانست که من آن فولدر را می شناسم و می دان عکس هایش متعلق به کیست . من یک فولدر خالی برای او رایت کردم . 
متاسفم
*خواب
اخیرا شبا دیر می خوابم. صبح ها که به زور بیدار می شم به خودم قول می دم که شب زود بخوابم ولی ظاهرازمان خوابیدن دست خود ادم نیست و خواب باید خودش بیاد. اینم یکی از چیزاییه ک اختیارش دستمون نیست و فکر کنم خیلی بده!بر خلاف خیلی از ادم ها که فکر می کنند کاملا مستقل و ازاد هستند،من یکی فکر می کنم که انسان خیلی هم مستقل و صاحب اختیار نیست و بسیاری از مواقع، شرایط خاص هستش  که اونو حرکت می ده .اخیرا شبا موسیقی عربی گوش می دم . دیشب داشتم به این فکر می کردم که موسیقی عرب ها هم داره تغییر می کنه و سازهای اروپایی جای سازهای اصیل شون رو می گیره. مثل موسیقی ما که این روزا کمتر سازهای ایرانی توش می شنویم(اخیرا هم که تو همه ی اهنگای صدای اون ساز بادی که صداش شبیه زجه ی فیل در زمان جفت گیریه ،شنیده می شه) . بعضی ها موسیقی عربی رو ربط می دن به عرب ها و دشمنی قدیمی فارس و عرب. به نظرم هنر ِ هر جای دنیا زیباست.بدون توجه به روابطی که تو اون کشورها بر قراره! ادم می تونه از شنیدن صدای کسی که ازش متنفره هم لذت ببره. حتی می تونه نسبت به نوشته های کسی که ازش متنفره هم احساس خوبی داشته باشه .
موزیک
tamer hisney

۲ نظر:

  1. آفرین به وجدان کاری و امانتداری و از این حرفا دیگه

    من هم از اون دسته از آدما هستم که شبا دیر می خوابم و هرکاریم کنم زود خوابم نمی بره و صبح ها حاضرم بمیرم ولی از خواب بیدار نشم
    یعنی هر صبح با گریه بیدار می شماااااااا

    پاسخحذف
  2. می گماااااا
    امروز زوجه هاااااااااااااااا
    چهارشنبه 25/1/89

    پاسخحذف

حالا تو بگو