۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

به بهانه ی دسخط دات کام


از امروز به بعد ،وبلاگ محترم ما، از طریق آدرس
www.daskhat.com 
هم قابل دسترسی است !بریم که حالش رو ببریم !!
دسخط دات کام !!
گفتیم دسخط !

یکی از رفقای ما ،همواره با این اعتقاد زندگی می کنه که دسخط آدما
شبیه شخصیت اوناس . از روی دسخط شون می شه فهمید
که چه جور آدمی هستند و چگونه با روزگارشون کنار میان
به این تئوریش که فکر می کنم می بینم خیلی هم دور از واقعیت نیست : 
دسخط خرچنگ غورباقه ای من و زندگی کاملا نا منظم همیشه گیم . 
یادمه همیشه تو مدرسه معلم هام از دسخطم می نالیدن
از شکل نوشتن،از نوع خودکار دست گرفتنم دادشون به آسمون بود

چقدر واسه این دسخط ِ لعنتیم کتک خوردم ،چقدر نمره از دست دادم

 ولی هیچکدوم چیزی رو تو این دسخط لعنتیم عوض نکرد

یادمه یکبار تو دانشگاه یکی از درسامُ شدم شیش
بعدا که رفتم با استادش صحبت کنم ،گفت: بد خط نوشته بودی
نتونستم بخونم ..البته اون ترم فقط من بخاطر بد خطی نیفتادم
ولی پایین ترین نمره مال من بود
تو محل کارم هم وضعیت جالبی نداشتم
نه فرهنگ پس خوندن نوشته هام بر میومد،نه تایپیست ها ش
اون موقع یه تایپیست داشتیم که بی اعصاب بود،همیشه می ترسیدم 
منو به خاطر دسخطم کتک بزنه !همیشه چپ چپ که نگام می کرد

هیشکی از نوشتن من خوشش نمیومد،چون خوندنش واقعا سخت بود
تا اینکه یه روز تصمیم گرفتم این مشکل رو ریشه کن کنم
و سر انجام ِ این تصمیم ِ کبری، اشنایی من با ورد و تایپ کردن به زمان فارسی بود!!
به هر حال ،خوبی تکنولوژی ،اینه که آدم می تونه عیب هاشو پشت  اون قایم کنه
به نظر من ،ورد هم یک تکنولوژی ِ زیباییه،مثل لنز چشم
مثل پروتز ،مثل تکنولوژِ جراحی بینی
فقط ما بد خط ها هستیم می فهمیم ،زیباتر شدن با تکنولوژی یعنی چی!!

۱ نظر:

  1. جونم آدرس مستقل! جونم دست خط.
    جونم موفقيت!
    تبريك!
    راستي، پيشنهاد هفته من شدي!
    :*

    پاسخحذف

حالا تو بگو