۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

توئینینگ در نا امیدی ِ بسیار


دوشنبه اس.پیشنهاد می دیم


*دنیای تصویر:در شهر خبری نیست
بعید می دونم این روزا فیلم خوبی تو سینماها پیدا بشه . واقعا پول و زمان هزینه کردن برای این فیلمایی که الان روی پرده هستن ریسکه. پیشنهاد این هفته ی من فیلم داگ ویله .کارگردانش  لارس فونتریه است . فیلم جالبیه،نیکول کیدمن توش عالی بازی کرده، خیلی راحت می تونین این فیلم رو از دی وی دی فروشای کنار خیابونا و درکه و فرحزاد و اینا بخرین.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


*کتاب :به سبک ِ زندگی مجید 
"شما که غریبه نیستید" نوشته ی هوشنگ مرادی کرمانی رو حتما بخونید . نویسنده ی قصه های مجید و مربای شیرین و مهمان مامان ،اینبار شرح زندگی خودش رو با خاطرات کوچیک و فانتزی  از دوران  کودکی تا جوونیش رو می نویسه . خاطره هایی که با خوندنش می فهمیم چقدر شخصیتش به کاراکترهای داستان هاش،خصوصا مجید ِ قصه های مجید،نزدیکه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*موسیقی :در انتظار یراحی!!
آلبوم مهره با صدای هومن سودمند رو برای اهالی دپ و چسناله و سوز و گداز توصیه می کنیم . محسن یگانه،ماهان بهرامخان،محمدرضا چراغعلی فرزاد فرزین و کوشان حداد آهنگسازهاشن،تو یه قطعه اش هم  محسن یگانه یه چس زجّه ای می زنه که خلاصه بد نیست .
و آلبوم  دیگه ای که پیشنهاد می شه کاریست از گروه تاکسیم تریو ،که یه گروه ترک تباره که سه نوازی می کنن و کاراشون فوق العاده جالبه .یه آلبوم هم بیشتر ندارن 
  یه اهنگش رو قبلا گذاشته بودم اینجا،و حالا یه آهنگ دیگه ازش می ذارم،اگه خوشتون اومد حتما دانلود کنین
اینا رو فعلا داشته باشین تا آلبوم یراحی بیاد بیرون
taksim trio-gozum
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 *اینترنت : دل زنده ها
www.delzendeha.blogfa.com  وبلاگ تخصصی موسیقی سنتی که توش کارای فوق العاده خوبی پیدا می شه . اگه اهل موسیقی سنتی باشین واقعا لذت می برین . من خودم شخصا مشتری دائمش هستم. به شمام پیشنهاد می کنم مشتری بشوین .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*شیکم : بخورید تا بگیرد
تو این هوای سرد،فقط چایی توئینینگ است که می چسبد. شش بعد از ظهر،یک فنجان چای توئینینگ به اضافه ی کیک شوکولاتی "اشنا" . امتحانش کنید و ببینید که چه حالی می دهد،در نا امیدی ِ بسیار ِ زمستانی!

۱ نظر:

  1. علی آقا پیشنهاد ما ورزش سخت در روزهای سرد است و بس

    پاسخحذف

حالا تو بگو