۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

برگرد به خودت!


فکر می کنم جدی ترین تحول زندگی من از شبی شروع شد
که توماشین جناب اقای  صولتی نشسته بودیم و بستنی می خوردیم
داشتیم در مورد دوستای الکی ِدورمون حرف می زدیم
همون شبی که تصمیم گرفته بودم
دور یه تعداد زیادی از دوستای سابقاً نزدیکمُ خط بکشم !
چیزی که از چن ماه قبلش امین اقا بهم پیشنهاد می کرد!
و حالا به قانونای زندگی من شبیه تر شده بود!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به اعتقاد بنده قانون داشتن در زندگی ، بسیار بسیار چیز خوبیه
و هیچ چیز به اندازه ی اون نمی تونه تو زندگی آدم تاثیر داشته باشه
البته به شرطی که احمقانه نباشه!
اما چیزی که به نظرم از خود قانون مهم تره،عمل کردن به اونه
اصولا همه ی ماها،وقتی از قانون های زندگیون حرف می زنیم
واسه خودمون یه پا مدینه ی فاضله ایم ولی تو عمل 
خیلی وقتا ،هیچ کدومشون رو رعایت نمی کنیم
راه دور هم نمی رم!نمونه ی نزدیکش،خودم!
وقتی می بینی نمی تونی به قانونت عمل کنی،قانون رو عوض نکن
خودت رو عوض کن!ما امتحان کردیم و شد!
سخته،گاهی درد هم داره، ولی شدنیه

۱ نظر:

  1. بد نیست قانوناتو یه نگاه بندازی شاید اونقدرهایی که خوت فکر می کنی درست نباشن

    پاسخحذف

حالا تو بگو