۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

اگه فاصله افتاده . . .

طرح:بهناز فروردین

همیشه حرف هایی برای گفتن وجود داره
و کلمات زیادی برای نوشتن
اما این روزا خیلی دلِ نوشتن ندارم
دوس دارم ننویسم و تو دلم نگه دارم 
گاهی باید سکوت کرد،فاصله گرفت،دور شد
همیشه حاصل همه ی فاصله ها،دلتنگی نیست
گاهی وقتا ،فاصله بهترین اتفاق یک زندگی می تونه بشه
می تونه کمکت کنه خیلی چیزا رو فراموش کنی،
مهربون بشی و ببخشی و بگذری
کمکت می کنه که از نخواستن،به نقطه خواستن برسی
به نقطه ی دوباره دوست داشتن !
کمکت می کنه که بفهمی ،چیزی که همیشه به تو نزدیکه
وقتی ازت دور می شه،کجای زندگیت رو چقدر خالی می کنه
حتی
فکر می کنم نگاه های از راه دورمون به زندگی
به واقعیت های زندگی مون نزدیک تر باشه
از نظر من بعضی چیزا 
مثل امپول می مونه،درد داره  ولی موثره
مثل همین فاصله

۲ نظر:

  1. چقدر حرف نگفته دارم...نه اینکه نخوام بگم..نمیتونم که بگم

    پاسخحذف
  2. شاید! اما من یکی که آمپول واسم نوشتنه! درد داره، چون این روزا نمی شه انتخاب کرد که باید از چی نوشت اما موثره، خیلی زیاد!

    پاسخحذف

حالا تو بگو