۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

دعا کنید،لطفا

پارسال بود و بنا به گواه تقویم،تقریبا همین روزها
که نگران امیر بودیم . که نمی دونستیم امیر کجاس
چیکار می کنه ،چیکارش می کنن،چی می خواد بشه
ثانیه به ثانیه ی اخبار رو دنبال می کردیم
شبا میومدیم کافی نت،اخبار رو چک می کردیم .
می خواستیم ایمیلش رو ببندیم،فیس بوکش رو ببندیم
راستش خیلی ترسیده بودیم ولی .....
من بودم،عمو،مهدی،سمیرا،گاهی ازاده ،گاهی صولتی
و امین اقا و یه نفر دیگه، که به قول خودش اون روزا
سعی می کرد بافهموندنه مغز یعنی چی ،به بقیه روحیه بده
جو رو عوض کنه . اینا رو گفتم که برسم به همون یه نفر
که فکر می کنم خیلی هاتون می دونین کی رو می گم
امروز بغض شکسته ی یکی از دوستامون خبرم داد
که  اونم به سرنوشت پارسال امیر دچار شده
ازتون می خوام براش دعا کنین تا زود تر از این وضعیت خارج بشه
البته  ما از یکی از نزدیکانش شنیدیم که مشکل خاصی نیست
و به زودی همه چیز درست خواهد شد. اما
شما هم دعا کنید و انرژی بفرستید که ایشالا همه چیز عادی بشه
و ارامش به خانواده و دوستاش برگرده

۴ نظر:

  1. :(((
    امیدوارم که هر جا هست سالم بمونه ! همین !

    پاسخحذف
  2. من آخرم نفهمیدم مغز یعنی چی
    :(

    پاسخحذف
  3. اول از همه متشکرم برای این همه محبت و مهربونی
    و دیگه اینکه دعا کنید برای همه ی کسایی که هنوز اونجان و ممکنه باز برده بشن

    .
    .
    .

    V

    پاسخحذف

حالا تو بگو