۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

بوی تند خاطره ها

انتخاب طرح:بهناز فروردین

*یک عطر پر از خاطره توی این خونه اس!
هفدهم اسفند یک هزار و سیصد و هشتاد نه!
نفس های آخر تقویم امسال ،و سالی که واقعا نمی تونم بگم که بر ما
با چه سرعتی گذشت . حالا هفته های اخره ساله و نوبت رسم همیشه گی
خونه تکونی ایرانی ها. برای آدمای شلخته و نا مرتب من ،خونه تکونی
از مفید ترین کارهاست. تمام گمشده های یکسالم رو می تونم پیدا کنم
چن روز پیش ،لای به لای وسایل اضافیم
یک عطر پیدا کردم که بوش برام یاد آور خاطرات پنج و شیش ماه پیش بود
بویی که یاد آور روزهای سختی بود که به لطف خدا عاقبت خوشی داشت
بویی که دوباره منو به همون روزها برگردوند،انگار که دوباره
داشتم همون لحظه ها رو زندگی می کردم
همیشه گفتم. بازم  می گم . عطری رو که ازش خاطره دارین رو نگه ندارین
شاید روزی ،جایی،خواستین اون خاطره  رو برای همیشه فراموش کنین
شاید خواستین اون  روز از تقویم زندگی تون رو برای همیشه از حافظه ی زندگی تون
پاک کنین .

*منتظریم
از این ور و اونور می شنوم که فلانی ،که فلان روز از خونه اش بیرون اومد
و شب دیگه به خونه بر نگشت،دوباره برگشته خونشون!
می شنوم که سالم بر گشتن خونه ،اما شرایط روحی شون فاجعه اس
بعضی هاشون می گن همه چیز خوب و مناسب بود و بعضی ها می گن وحشتناک
هنوز منتظر اون دو سه نفری هستیم که می شناسیم شون
همونایی که هنوز تو عکسای قدیمی مون لبخند می زنن .
منتظرشونیم . بی صبرانه.و با تمام انرژی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حالا تو بگو