۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

دوشنبه ،روز پیشنهاد ها


قرار شد دو شنبه پیشنهاد های با شرمانه بدیم .می ریم سراغ هفته دوم پیشنهاد ها
*مطبوعات
سایت نشریات همشهری در یک اقدام خدا پسندانه،آرشیو نشریاتش رو به صورت  پی دی اف ،گذاشته که دانلود کنیم 
تا برای  ارشیو اونا،نیاز به نگه داشتنن اون حجم وسیع مجله نباشیم . هرچند که ورق زدن مجله لذت خاص خودشو داره و با پی دی اف اصلا قابل مقایسه نیست 
*ورزش
بازی پرسپولیس و شاهین بوشهر رو از دست ندین که قطعا بازی پر حاشیه ای خواهد بود. حتما یادتون که پارسال علی و دایی پرسپولیس ،سنگین ترین شکست رو از همین شاهین خوردند و امسال در شرایطی جلوی شاهین قرار می گیرند که حمید استیلی روی نیمکت مربی گری اونا نشسته و حتما می دونین استیلی رفیق حبیب کاشانی بوده و توقع داشته مربی پرسپولیس بشه و...خلاصه از این بازی بوی خون میاد،حتما سعی کنین ببینینش
*موسیقی
البوم "نه انچنان" کاری از گروه بهنا که سرپرستش رامین بهناست به بازار اومده که من بدم نیومد 
اگر همچنان موسیقی رو به قصد چسناله گوش می دین ،البوم سورپرایز محمد علیزاده رو توصیه می کنم 
*کتاب
"خانوم" نوشته ی مسعود بهنود که مدت ها بود تو بازار گیر نمیومد ،این روزا خیلی راحت،کنار خیابون و با قیمت تعاونی!!!به فروش می رسه.حتما بخونینش. 
همینطور کتاب"من یک پسر بد بودم " نوشته ی رسول یونان رو توصیه می کنم بخونین.شعرای فوق العاده ای توشه
*سینما
فیلم کراش رو حتما ببینید،اگر هم قبلا دیدین،دو باره ببینین!
*اینترنت 
www.1x.com
یک سایت خوب برای دانلود عکس که آقای صولتی و جناب حاج اقا باگز بانی علاقه خاصی به این سایت دارند و همیشه از اینجا عکس دانلود می کنن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حالا تو بگو