۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

دیروز،امروز و شاید فردا


*دیروز
نشستم پشت میزم و دارم نگاهش می کنم . از نیم ساعت   پیش تا حالا رو به روم ایستاده و بدون کوچیک ترین مکثی داره حرف 
می زنه : سرعت اینترنت،دانلود،آپلود،پارس انلاین،سیستم سه میلیون و ششصد هزار تومنی ،آور کلاک،گرافیک،باگ ،گیم، کیبورد،دانلود...به این فکر می کنم که این بشر بجز این چیزا در مورد چیز دیگه ای هم بلده حرف بزنه؟تصمیم می گیرم هر جور شده بحث رو عوض کنم : " خب!میلاد جون!دیگه چه خبر؟؟" 
"هیچی!دیشب دانلود می کردم پارس انلاین با سرعت...."
باور می کنم که این تو زندگیش جمله ای بدون این کلمه ها نساخته
میلاد همکار جدید ماست که در اثر اشتباه شخص امین آقا به مجموعه ی ما اضافه شده(امین آقا لطفا عذر خواهی کن) که این بشر این قدرت رو داره که بیست و پنج ساعت از بیست و چهار ساعت رو حرف بزنه و فقط در مورد کامپیوتر سه میلیون تومنیش و سرعت دانلود و پارس آنلاین صحبت کنه و اصلا هم خسته نشه! و سکوتش رو فقط زمانی می تونی ببینی که داره سیگار می کشه و  وقتی هم سیگار می کشه بوی سیگارش از سر سهروردی تا پیچ شمرون قابل احساسه !
با وجود چنین میلادی ،فکر می کنم حمید آفیت بزرگی بود که قدرش رو نمی دونستیم
*امروز
نشستم به این فکر می کنم که اگه سرم رو بکوبم به مانیتور ال سی دی چه اتفاقی می افته؟!چهل و پنج دقیقه اس که داره بدون وقفه حرف می زنه و من مجبورم گوش بدم و تاییدش کنم: ولی عجب باختی داد آرژانتین...من فک کنم المان قهرمانه،دیدی اسپانیا چه جوری بازی کرد؟؟منچستر بنایون رو ریده..امسال رئال قهرمان اروپا می شه...بارسا همه رو خریده ...فکر کنم هلند و اسپانیا برن فینال (؟؟؟)کریستین رونالدو اشتباه کرد...باید می موند منچستر....
"خب محمد جون!دیگه چه خبر؟؟" 
هیچی...فینال بیستمه دیگه؟؟؟
محمد اقا ،عضو جدید مجموعه ی ما هستند که دوره ی کاراموزیش رو پیش آقای "ب" می گذرونند و من فک می کنم اگر جام جهانی و فوتبال نبود،ایشون تموم عمر سکوت می کردند. گاهی وقتا از ایشون به میلاد پناه می بریم....
*بزودی
آقای بهرنگ،که دکترای معماری دارند و  رکورد دار دانلود فیلم سکسی هم هستند،بزودی به مجموعه ی آقای "ب" اضافه می شوند ،فک کن از فردا اونم بعد از میلاد و محمد می خواد بیاد اینجا و یک ساعت و نیم در مورد فیلم های سکسی(احتمالا ) صحبت کنه...

۲ نظر:

  1. باز خوبه کلی تنوعه تو هر آدم

    اگه همه شون رو یه چیز کیلید بودن که دیگه مصیبت بود


    :)))))))))

    پاسخحذف
  2. علي جان، همكار ساكت دوست ندارين؟؟؟ سراغ دارما!!!!

    پاسخحذف

حالا تو بگو