۱۴۰۱ آبان ۷, شنبه

عطسه!


عموما خاطرات ابانماه من به گواه صفحه فیسبوک من به مریضی گذشته

از سرما خوردگی سطحی تا کرونا ی کشنده و ترسناک 

هفته رو سرماخوردگی دسته جمعی شروع کردیم

اول پدر بعد من و اخر سر مامان . علیرغم اینکه واکسن انفولانزا

رو تو یخچال داریم ولی فعلا نمیتونیم بزنیم . مامان و پدر برای معالجه پیش رحمانی

رفتن و من با  قرصهای ویتامین و سرماخوردگی روند درمان رو پیش بردم 

صولتی از ترس ابتلا دو سه روزی سر کار نیومد

اواخر هفته همه رو به بهبود   هستیم و بزودی به جریان سلامت زندگی برمیگردیم

*

چهلم مهسا امینی تمام خیابان باقری و کوچه صدای بوق و شعار میاد

روزهای ملتهب ابان. صدای تیر اندازی صدای فحش صدای شروین

من؟؟ لا به لای این داستانا ساز میزنم . از اینده میترسم . از تغییر میترسم

چرا؟؟ نمیدونم . زندگیم رو مرور میکنم . هیچ وقت اودن کسی بهتر از رفتن قبلی 

نبوده . همیشه یادش بخیرهامون از خدا رو شکرهامون بیشتر بوده .

همیشه خواسته اکثریت به ضرر همه بوده. اساسا چیزی که همه ازش استقبال میکنن

چیز غلطیه (قانون اول دایی)

*

دوست جدیدی پیدا کردم به اسم خانوم ح .  با بینی سربالا . جواب های به زور

نگاه باربی اندر شرک ! یه روز به خاطر رفتارش روش رد میدم

حرفمو میزنم . جواب میده رفتارش محترمانه تر میشه .  سفت تر میگیرم

کمتر ممحلش میذارم . بهش تشر نزدم که مهربانتر شه خواستم بدونه 

اونقدرا که فکر میکنه مهم نیست 

*

برای دومین هفته پیاپی کلاتس تعطیله . میگه مریضم . درمانگاه 

دروغ! وقتی کسی در مورد سلامتیش دروغ میگه هیچ راهی جز باور کردن نداری

چون داری در مورد ارزشمندترین چیز زندگی طرف حرف میزنی! مجبوری

انچه که میگه را بپذیری . میپذیرم . اخر هفته را فقط میخوابم .بیرون نمیرم

اخر شب انی هال رو میبینم . ساخنه وودی الن 1989. چقدر خوب بود

یه کمدی - رمانتیک خاص! خوش به حال اونایی که این فیلم را به زمان خودش 

دیدن

*

خانوم الف با سابقه سالها عاشقی مسیج میده و از شک کردن به

دوست پسر جدیدش میگه و لا به لاش بالاخره لو میده که یه بار عقد کرده

ادمی که اول اشنایی همچین تابلویی میگه حتما در ادامه....

چه فرقی میکنه؟ دروغ دروغه چه اولش چه نوعش چه شکلش!

بیخیال !با خودم میگم اگه دوستش داشتم خودم دروغ را باور میکردم

حتی با راستش کنار میومدم! انچه که به ذهنم میرسه را بهش میگم

تمصمیم میگیرم دیگه باهاش کاری نداشته باشم . من مسول کنترل کیفیت

روابط ادما نیستم . هیچ وقت برای رابطه ام مشورت نگرفته ام

هیچ وقت هم تو روابطم موفق نبودم! به نفع خودتونه که مشکلتون رو 

خودتون حل کنین!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حالا تو بگو