۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

پیشنهاد های سگی!!






دوشنبه،پیشنهاد و دیگر هیچ :
*سینمایی :دنیای قشنگ بچه ها
دو سه تا فیلم جدید سینما ها گذاشتن که یکی دوتاشون وسوسه کننده ان،با این حال پیشنهاد این دوشنبه من،کارتون مری و مکسه که واقعا کارتون قشنگیه. درسته که الان این کارتون جزو قدیمی ها به حساب میاد ولی خب من چون تازه دیدمش تو این پست جزو پیشنهاد هام قرارش می دم .


 موسیقی : به یاد رفیق جینگ ِ اندی!
می خواین بگین یارو جواده،خزه،شاده ، فلانه،اینجوریه،اونجوریه ...اصلا مهم نیست!پیشنهاد این هفته ی ما آلبوم جدید کورس با نام افسانه اس! من بچه که بودم بسیار بسیار به اندی و کورس و بخصوص کورس علاقه داشتم و الان که صداشُ تو البوم جدیدش می شنوم ،احساس می کنم که به اندازه بزرگ شدن من پیر شده!به خاطر احساس نوستالژیکم به شخص کورس البوم جدیدش رو پیشنهاد می کنم. 
*کتاب : سال های سگی
حتما می دونین که آقای ماریو بارگاس یوسا ،امسال جایزه ی نوبل ادبیات رو برد . این هفته کتاب "زندگی سگی" ایشون رو پیشنهاد می کنیم،با ترجمه احمد گلشیری که  کتاب خوبیه و گلشیری هم خوب  ترجمه اش کرده . البته من نمی دونم این اسم سال های سگی رو از کجاشون دراوردند،چون هیچ جای دنیا این کتاب رو با نامی به این معنی ترجمه نکردند  و اینم از این کاراییه که فقط تو ایران می کنن .قیمت این کتاب تو چاپ آخرش حدود شش هزارتومن بود که فک می کنم با توجه به این که نویسنده اش نوبل گرفته ،ناشر محترم(یادم نیست نشر نگاه بود یا چشمه) بزودی این کتاب رو تو قطعی جدید و با قیمت جدید وارد بازار نشر بکنه. پس تا گرون تر نشده بخرین
*شکم :بخورید،بیاشامید،اصراف هم کردید که چه بهتر!
پنجشنبه و جمعه این هفته موسسه ی خیریه رعد ،واقع در خیابان هرمزان ،بازارچه خیریه داره و شما می تونید با خوردنتون در یک امر خیر شرکت کنید . شاید تنها جایی باشه که می شه بخوریم بیاشامیم ،اصراف هم بکنیم و عذاب وجدان نگیریم 
*اینترنت: دشمن ویروس ها
www.iransetup.com
بهترین سایت واسه انتی ویروس ها. سایتی که هم نرم افزار،هم کرک و هم آپ دیت انتی ویروس های مورد علاقه تون رو می تونین توش دانلود کنین

۴ نظر:

  1. سالهاي سگي رو چند سال پيش خوندم خيلي خوشم اومد و اين باعث شد چندتا كتاب ديگه از نويسنده اش بخونم
    نويسنده خوبيه نوبل اش هم مباركش باشه

    پاسخحذف
  2. اِ ، چی بود اسمش ؟۱۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۵۹

    اما هیچ جا محک نمیشه .
    ;)

    پاسخحذف
  3. به اقای بولی(!)
    محک هفته ی پیش بودفجاتون خالی با اخوی رفتیم آب جوش خوردیم و شیر داغ!پیکسل کف پا نداشت بخریم

    پاسخحذف
  4. پیشنهاد های موزیکتو همه رو هستم
    ;)

    پاسخحذف

حالا تو بگو