۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

برزیل-ایران-امارات


دوشنبه ،پیشنهاد ها و ادامه ی داستان
*سینما:راحت باشین لطفا!
راحتتون کنم!در حال حاضر هیچ فیلم سینمایی خوبی روی پرده نداریم. ما تصمیم گرفتیم این هفته بشینیم تو خونه و  چن تا فیلمی که قبلا دیده بودیم رو دوباره ببینیم  
cash back
 پیشنهاد سینمایی این هفته ی منه . در موردش هیچ توضیح اضافه ای نمی دم . خیلی راحت هم گیر میاد


*ورزش:ایران-برزیل،به نفع امارات
پنجشنبه ی این هفته افشین قطبی و تیم ملی ایران برابر قدرت اول فوتبال جهان و تیم محبوب همکار بنده قرار خواهد گرفت و قطعا بازی جالبی خواهد بود،برزیلی ها  طبق گفته ی فردوسی پور ،سبک فوتبالشون به ژوگو بو نیتو معروفه و ایرانی ها هم که مدتهاست پیرو مکتب فوتبال موسوم به علی اصغری(سانتر از وسط زمین) هستن و همین چیزا فکر می کنم به جذاب تر شدن بازی کمک بکنه .به هرحال چیزی که این وسط برای من جالبه،درامد حاصل از این بازیه که مستقیم تو جیب شیوخ اماراتی می ره و واقعاَ به به ،به ما   که اینقدر هوای همساده ها رو داریم و علاوه بر این که گلدوناشون رو آب می دیم و سلامشونم جواب می دیم،واسشون درامد زایی هم می کنیم!
*کتاب :بدون پارتی بازی
نیم ماه-نوشته های مارال ایمانی تبار. از خودم می پرسم اگر نویسنده ی این کتاب از دوستا ی خوبم نبود، بازم این کتاب رو پیشنهاد می کردم یا نه!!!فک کنم قاطعانه این کار رو می کردم . چون واقعا از سبک نوشتن مارال ایمانی تبار لذت می برم و خیلی خوشحالم که اولین قدمش رو تو دنیای حرفه ای برداشته و امیدوارم که سختی های قدم اول دلسردش نکرده باشه تا  اینده موفق تر از امروز ببینیمش . این کتاب چند ماه پیش چاپ شده و ظاهرا مشکل مربوط به پخشش هم حل شده و الان راحت تر از قبل می تونین تهیه اش کنین
*موسیقی : چقدر دیوونه گی خوبه!
چند روز پیش بودفداشتم تو سایت های موسیقی ایرانی می چرخیدمفدیدم آواز ها تصنیف هایی که همایون شجریان و آیدین مشکاتیان تو سالگرد پرویز مشکاتیان خدا بیامرز اجرا کردند رو با کیفیت خوبی رو اینترنت گذاشتن .این از پیشنهاد اول .
آلبوم شهاب رمضان با اهنگسازی سیروان و داداشش و باقی رفقا، قراره این هفته منتشر بشه.هم دامبیلی داره،هم چسناله و سوز و گداز و ایناو مناسب حال خودمون هست.دپ هم می شه باهاش زد .
البوم بی خوابی سعید شهروز هم هست.قدیمی شده ولی من یکی که هنوز دارم گوشش می دم . حرفامو باور کن اش عالیه
اگه بدون کلام دوست دارین،موسیقی فیلم آخرین وسوسه ی مسیح رو پیشنهاد می کنم . چون خودم اخیرا زیاد گوشش می دم

*اینترنت :مناسب برای لَنگ ها!!


www.kamyabonline.com


یک سایت عالی برای دانلود نرم افزار. سایت که هیچ وقت ادم رو لنگ نمی ذاره . همه ی برنامه های کاربردی رو داره،همیشه لینک های دانلودش سالمه و کار می کنه و  ارشیو فوق العاده ای داره . خود من بارها و بارها لنگی های کارم رو با این سایت درست کردم

*شیکم :یک معجون خوشمزه !!
تا حالا ترکیب انار،گلابی و سیب ترش رو امتحان کردین؟؟یکبار امتحان کنین !مطمئنا پشیمون نخواهید شد!واسه سرما نخوردگی هم عالیه

۱ نظر:

حالا تو بگو