۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

انیس ِ سیاسی


از قدیم گفتن دوشنبه اس و پیشنهادهاش
* دنیای تصویر : من و تو
برای اونایی که لحظاتشون رو کنار تلویزیون و کانال های ماهواره ای می گذرونند،،شبکه ی تلویزیونی من و تو یک اتفاق خیلی خوب به حساب میاد. شبکه ای که اخیرا راه افتاده و انصافا کیفیت برنامه هاش نسبت بقیه ی شبکه های فارسی زبان(منهای شبکه های خبری مثل بی بی سی خبیث که حسابشون کلا جداست)  بهتره و واقعا به نظر من این شبکه یک نعمت واسه بیننده های تلویزیونیه.یادمون نرفته که روزگاری بهترین برنامه ی فارسی ماهواره،جواد بازی های شبخیز و قاسم گلی و لوس بازی های امیر قاسمی با سایر شورکاش بود و حالا در روزگاری که رسانه ی ملی ما سریال هایی مثل خوش نشین ها که تماشای یک دقیقه اش هم زجر اوره رو تحویل بیننده هاش می دهفتماشای برنامه ای مث آکادمی گوگوش می تونه واسه تلویزیونی ها جذاب باشه .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*مکان:هیج جا
پنجره رو واکن!!هوا رو ببین؟؟سرب داره تو آسمون پرواز می کنه!هیچ مکان تفریحی ئی رو توصیه نمی کنیم!بشینین تو خونه کتاب بخونین ،جدول حل کنین،با بچه هاتون بازی کنین،با زنتون کشتی بگیرین،چمیدونم،این همه تفریح سالم!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
موسیقی :پسر کو ندارد نشان از پدر
علیرضا قمیشی که گفته می شه پسر سیاوش قمیشیه ،بعد از سه، چهار سال انتظار بالاخره البومش رو داد بیرون . آهنگسازش سیروان خسرویه،شعراش هم که کار ترانه مکرمه ،تهیه کننده اش هم که اقایون اسفندیاری هستن که معمولا سراغ کارهای معمولی نمی رن!دوست خوبمون طاهره گفت این هفته این آلبوم روپیشنهاد بده،امیر صادقی گفت نه من گوش دادم خوب نیست این کار رو نکن ملت ناسزا می دنففلذا هرکی بدش اومد ناسزاش رو به تهیه کننده ی کار بده،هر کی هم خوشش اومد که ،خب!!(دوست داشت ناسزاشُ به امیر بده!!)برخلاف پدرش که مدتهاست از داشتن مو محرومه،این اقا کلی مو داره و برای اولین باره که ما داریم یک قمیشی با گیسوان پریشان مشاهده می کنیم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*کتاب: انیس با طعم سیاست
خیلی وقت پیش از مارال ایمانی تبار عزیز پرسیدم کتاب"هزار خورشید تابان " رو خوندی؟؟گفت یه ذره اش رو خوندمفاعصابم به هم ریخت دیگه ادامه اش ندادم . وقتی که کتاب رو خوندم تو همون سی -چهل صفحه اول ،تو دلم حرف مارال رو لایک زدم!!وقتی کتاب رو تموم کردم گفتم اگه مارال تا اخر کتاب رو می خوند چی می گفت!!پیشنهاد این هفته مون کتاب هزار خورشید تابان نوشته خالد حسینی ،خالق کتاب باد بادک بازه . خواستین بخرین حواستون باشه عوضی نگین هزاران خورشید تابان(کاملیا فروغی،از همین جا سلام!)ممکنه به شما بخندن
انیس اخر همین هفته می اید،آخرین مجموعه شعر سید علی صالحی رو هر جوری نگاش کنی بوی سیاست می ده. یکی از بهترین مجموعه شعر هاییه که تا حالا خوندمش اینم به علاقمندان به شعر پیشنهاد می کنم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* شکم : چایی به سبک مایکل اوون
یک استکان آب جوش،یک عدد چایی تب -بگ (توئینینگ اصل باشد بهتر است ) شیر داغ ،عسل و شکر !به ترتیب اینا رو با هم قاطی بکنید و یک چایی انگلیسی در هوای سرد بنوشید . من و اقا مجید خوردیم و کلی حال کردیم.فراموش نکنید که چای در غرو ب جمعه روی میز سرد می شود!زود بخورید تا از دهن نیفتد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینرنت: عاجز هستیم 
والا ما دایال اپ هستیم!همین اپ کردن یک روز در میون مون رو هم به زور می ریم ،وقت مکاشفه ی جدید رو نداریم . دعا کنید سرعت دار شیم،بتونیم سایت های بلورین معرفی بکنیم.

۱ نظر:

  1. ما شاگرده شما هم نیستیم
    مطمئن بودم گوش بدی معرفی می کنی
    :)

    پاسخحذف

حالا تو بگو