۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

ما می رویم...


این وبلاگ و چند وبلاگ دیگه ای که نویسنده شون هستم و خبر ندارین
رو به "اِن "دلیل موجه (به قول عمو)تعطیل می کنم
اینجوری نگام نکنین !!یادم نرفته که روزای زوج رو باید بنویسم
قبل از همه به خودم قول داده بودم که روزای زوج بنویسم!
اما در کمال ناباوری
کافی نت مون دوباره پلمب شد و دستمون از عالم اینترنت کوتاه شد 
دوست نداشتم در موردش چیزی بگم 
اما حیف بود شادی رو از عده ای دریغ کنم!!
خوش باشین جوونا!!
اینقدر کتاب نخونده دارم که واسه خوندشون حق انتخاب دارم!!
کلی هم فیلم ندیده دارم...همونایی که پارسال از لک لک پیچوندم!!
کلی رفیق که بهشون قرار ،بدهکارم!!
جای اینکه با دایال آپ خودم رو شکنجه کنم 
با اینا این چند روز رو سر خواهم کرد 

۱ نظر:

  1. اِ ، چي بود اسمش؟۱۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۹:۵۷

    یه توصیه ی کوچیک که می تونی نخونده ولش کنی و بزنی به آلت متناسل گاب !
    هستن کسایی که طعم شیرین لذت دیگران واسشون حکم زهر مار رو داره
    هستن کسایی که ارامش و خوشی دیگران براشون زجر آوره
    هستن کسایی که لا اله الا الله!!
    همینا از ننوشتنت خوشحال می شن!دوست داری واسه یه بارم که شده ،به اونا بیلاخ نشون بدی؟؟
    که ادما از یه سنی به بعد تغییر ناپذیرند
    و ثل یه دایره می شن و از نقطه ای شروع به حرکت می کنند و دوباره به همون نقطه می رسن
    پس وقتی تصمیم می گیری ،در عین اینکه به گذشته نگاه می کنی،به این فکر کن که در آینده قرار نیست اتفاق جدیدی بیفته
    شاید اون موقع تو تصمیم گیریت موفق تر باشی

    پاسخحذف

حالا تو بگو