۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

آلزایمر


1
- طفلی مثل ماهی می مونه!!تو چند ثانیه همه چی یادش می ره!
شاید اون روز تاریخی که میثم (یکی رفقای با معرفت روزگارمون) داشت
اکواریمش رو از اقای اکواریومی تحویل می گرفت ،یاد همین حرفِ مهسا نعمت
افتاده بودم که با چهار گوشه ی تیز اکواریم،یه جای سالم رو دستم نگذاشتم!
مشتری اومده بود دم کانتر و دقایق زیادی  منتظر بقیه پولش مونده بود و غافل 
از اینکه" صاب مغازه"یادش رفته بقیه پول رو بده!هنوز داشتم از فراموشیم 
خجالت می کشیدم که نعمت به امیناقا گفت :طفلی!مثل ماهی می مونه!!...یادش می ره!
اون روزا به توصیه مادربزرگ مویز ،مچولک می کردم که حافظه ام تقویت شه
اما....
2
ماجرا به این سادگی ها هم نبود ،قرار می گذاشتم و یادم می رفت برم سر قرار!
می گفتم زنگ می زنم و یادم می رفت که باید زنگ بزنم
تو ساعت پنج ،با صالح قرار می گذاشتم،عمو زنگ می زد می گفت :کی می رسی فردوسی!
دایی اس ام اس می زد که قرار شد بیای خونه ی ما پس...؟؟
تو یه ساعت با چهار نفر قرار می ذاشتم ...کنسل می کردم...آبروم می رفت!!
یه شب تو لوح نگهبانی بودم...یادم رفت برم سر پست!!
بدو بدو رفتم سمت پستم...مثل چی می دویدم ...!!بماند
3
 دکتر نشسته رو به روی من با شال گردنش بازی می کنه
ازم می خواد که حداقل دو مورد از مواردی که باعث ناراحتیم شده رو بگم
یادم نمیاد!هیچی!تقریبا هیچی
مجبور می  شم موردی رو بگم که خودمم می دونم ناراحتی و عصبانیت در موردش احمقانه اس
کاریش نمی شه کرد . درد های بزرگ ،از صمیمی ترین رفیقای دنیا هم با معرفتن!
محاله تنهات بذارن .
4
خانوم دکتر همیشه می گه خوش به حالت که هیچی یادت نمی مونه!
خب راست می گه!ماهایی که فراموشی داریم معمولا به سختی درگیر مسئله ای می شیم
فقط بدیش اینه که گاهی وقتا ،چیزایی رو که باید فراموش کنیم رو،یادمون می ره که فراموش کنیم
مثل یه روز خاص ،از تقویم سالی که حالا سه سال از اون گذشته!

۴ نظر:

  1. "کاریش نمی شه کرد . درد های بزرگ ،از صمیمی ترین رفیقای دنیا هم با معرفتن!
    محاله تنهات بذارن ."

    این به شدت پتانسیل های زیادی داره.

    پاسخحذف
  2. نظر بالايي كه خيلي درست و پتانسيل بالا و اين حرفا
    ولي اين فراموشي به نظر من يه نعمته بعضي اوقات

    پاسخحذف
  3. فقط بدیش اینه که گاهیوقتا ،چیزایی رو که باید فراموش کنیم رو،یادمون می ره که فراموش کنی


    میفممت رفیق

    پاسخحذف
  4. علی آقا شما ماهی باشی، یا سرباز، فقط باید حواست باشه که اشتباه نکنی! :دی
    میخوامت مرد و میس یو
    یاهو...
    دلم تنگ روزای قدیم کافی نت و چای و های بای و ایناس :)

    پاسخحذف

حالا تو بگو