۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۶, یکشنبه

صید بچه گربه وحشی

 *

میرم دنبال ح تا کوکی رو ببریم واسه قرص و فلان و اینا

میریم و انوع صداهای گنجشک و گربه رو با موبایل پلی میکنیم تا گربه رو صید کنیم 

  صید میکنیم و میبریم درمانگاه حوالی سیدخندان

اونجا یه گربه هست که تصادف کرده و ضربه مغزی  شده

دلم برای گربهه میسوزه .

قرص کوکی رو میده و برمیگردیم خونه. کوکی میره تو غار تنهاییش 

و من میرم خونه

.*

ح قراره مسافرت بره کرمان . روز قبل سفر میرم پیشش 

کوکی از من فرار میکنه و میره زیر تخت و حتی با تشویقی

هم خر نمیشه بیاد بیرون . کاراهای بد میکنیم و بعد 

اب گلدانها رو عوض میکنیم و بعد کمکش میکنم تخت رو مرتب کنه

کوکس اشتی نمیکنه و منم میرم

*

میریم با دایی به یادمان اقای بنان . من که قبلش خوابیدم میلیمتری میرسم

برنامه مفصل و خوبیه خواننده محبوب زمان نوجوانی من ایرج هم حضور داره

که تو سن 94 سالگی هنوز خوب میخونه یک خواننده جوان اصفهانی هم هست 

که اونم خوب میخونه و حتی از استادش علی جهاندار هم بهتر

*

اولین روز تعطیلی و اخرین روز هفته اس. تمام وقت تو خونه ام

از توییت های ح میفهمم که زندگی عاطفیش به مشکل خورده

و دلم میشکنه و برام سواله که چجوری قلبش جای دیگه بود

و اینجوری به من نزدیک میشد. اخر شب میرم برای بچه های صولتی کادو میخرم

از همون جوون باحال اسباب بازی فروش میرزای شیرازی

اخر یه روز میرم باهاش بازی میکنم . مثل دوتا پسر بچه 7 ساله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حالا تو بگو