۱۳۹۸ بهمن ۲۶, شنبه

همرنگ


گاهی شرایطی پیش میاد که از زندگی عادیت فاصله میگیری 
و تازه میفهمی چقدر نسبت به قبل کم تحمل تر شدی ضعیف تر شدی
مثل من کهع الان وسط نقاشی خونه گیر افتادم و تازه دارم میفهمم چقدر 
تحملم نسبت به قبل کمتر شده. هیچ وقت فکر نمی کردم یه روز برای فرار از سر و صدای زیاد هدفون توی گوشم بذارم و صدای دریا رو گوش بدم!
من که وسط عربده کش خونه حمل و نقل کار میکنم! من دیگه چرا؟
خب طبیعیه چون بدن مخن به شلوغی در روز و ارامش در شب عادت کرده!
طبیعیه چون به این مدل از زندگی سالهاست عادت کردم
شاید برای همین باشه که وقتی اسم سفر میاد میلم به نرفتن بیشتره تا رفتن
مثل دستی شدم که ماه های زیادی توگچ بوده و الان براش انعطاف یک مقدار سخته
این هفته سعی میکنم عادت کنم به صدای بیشتر،به بودن در جمع های خانوادگی 
به بودن کنار اقوامی که سالی دو سه بار بیشتر نمیبینمشون
عادت میکنم به زندگی بیرون از اتاق خودم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حالا تو بگو