۱۳۹۷ شهریور ۲۴, شنبه

قوانین خیلی خاص


*ممنوعه 
محمد معتمدی پس از اجرای موفقیت آمیز خیابانی رایگان خودش ممنوع الکار شد تا یاد بگیرد در این مملکت هیچ چیز رایگانی بی علت نیست و البته هر چیزی هزینه ی خودش را دارد حتی اگر رایگان باشد.ظاهرا علت این ممنوع الکاری اجرای زنده بوده و دوستان  انتظار داشتند در اجرای زنده از تکنولوژی پلی بک استفاده شوند.احتمال میرود مجوز اجرای خیابانی فقط برای خواننده صادر شده باشد و نوازندگان میبایست برای خودشسان مجوز جداگانه بگیرند.

* زندگی به سبک ایرانی
سعید کنگرانی بازیگر محبوب سریال داتیی جان ناپلئون به علت ایست قلبی درگذشت . کنگرانی از معدود بازیگرانی بود که پس از انقلاب هم موفق به بازی در سینمای ایران شد که بهترین بازی وی مربوط به فیلم "ازدواج به سبک ایرانی " و بد ترین بازی او نیز همان فیلم میباشد .به هر حال در سینمایی که جواد عزتی و رضا گلزار اجازه فعالیت دارند برای امثال کنگرانی به سختی میشود جای خالی پیدا کرد .

*شورای خوشگل های شهر
یکی از عجیب ترین خبرهای هفته گذشته بازداشت اعضای شورای شهر بابل بود که از آنجایی که ما خیلی مودب هستیم و آنها خیلی مثبت هجده تشریف داشتند از توضیح و تشریح آن خود داری کرده پیشنهاد میکنیم نام شورای شهر بابل را به شورای شهر نو ی بابل تغییر دهند.

*نیم تاج 
اما برویم سراغ اقای مهدی تاج که در هفته گذشته بحث میزان جانبازی اش سوژه خبرگزاری ها بود که هرسال بر اساس قوانین مربوط به بازنشستگی مدیران ،میزان جانبازی ایشان نیز افزایش میابد. از مسولین محترم خواهش میکنیم این قانون منع به کار گیری بازنشستگان را بیشتر از این تغییر ندهند که احتمال مفقود الاثر شدن جناب تاج بسیار زیاد است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حالا تو بگو