۱۳۹۷ مرداد ۲۰, شنبه

مرگ بر دشمن


*اینا همه اش توطئه است اقا

هفته قبل تصمیم داشتیم در مورد دلار حرف نزنیم و نزدیم و به خودمان میبالیم که سر حرفی که زده ایم ایستاه ایم و بر عقاید خویش ایستادگی نموده ایم . ما خیلی قوی هستیم و وقتی که میگوییم فلان کار را نمیکنیم یعنی نمیکنیم. اگر شما حرفی لغتی مطلبی چیزی مربوط به دلار میبینید مشکل از خودتان است . چون ما که نمی بینیم و اینجا ایران است و اصولا در مدیریت تنش زدایی سبک ایرانی همیشه چیزهایی وجود دارد که مسبب آن نمی بینند و دیگران میبینند و خلاصه اگر شما کمیبینید پس دشمن ما هستید و اصلا بای فور اور !

*بسته ی سر بسته

رییس جمهور از بسته جدید ارزی رونمایی کرد تا قیمت دلار از حالت برو بالا بروبالا به حالت کجا میری برادر بایست در بیاید .در مورد بسته مذکور اطلاع مختلفی منتشر میشود ولی ما خلاصه اش میشود اون کارهایی که تاقبل از بسته قبلی میکردیم را دوباره میکنیم و نتیجه خواهیم گرفت . تا امدیم بپرسیم که اگه این سیاست که تا شش ماه پیش بر بازار ارز حاکم بود جواب میداد چرا عوضش کردید گفتند اقا برا چی شلوغش مکنین؟ چرا حاشیه سازی؟؟ چرا دشمنی؟؟بیا اینقدر شلوغش کردید  که  9 میلیارد دلارمان گم شد !حالا یا بگردید پیداش کنید یا از حسابتان کم میکنیم!!

*هفت سنگ

و اما بریم سراغ دنیای ورزش و بازیهای حساس این هفته لیگ .بازیهای پرسپولیس و استقلال خوزستان باز بازی به جنگ و از جنگ به چرتاب سنگ تبدیل شد . مربی استقلال خوزستانت پس از بازی از تماشاگران بابت سنگ تمامی که پرتاب کردند تشکر کرد .در همین راستا بازی استقلال و تراکتور سازی نیز با حواشی نظیر پرتاب سنگ ،شکستن صندلی ،پایین اوردن داربست و... همراه بود .ضمن تقدیر و تشکر از تماشاگران فهمیم فوتبالی که به جذابیت بازیها کمک شایانی میکنند پیشنهاد میکنیم تا هرچه سریعتر با ورود بانوان به استادیوم ها موافقت کنند تا ایتم گیس و گیس کشی هم به  مراسم حمایت و هواداری از تیم ها اضافه شود . همچنین امیدواریم با ازدسازی حمل اسلحه مراسم دویل نیز بین تماشاگران دوتیم برگزار شود 

* احمدی برگرد!
محمود احمدی نژاد از حسن روحانی درخواست کرد تا از دولت کناره گیری کند.محمودخان که هشت سال بلورین در کارنامه خدمت به ملت را همراه خویش دارد راهکار بسیار مناسبی را به مردم توصیه میکند . همین پیشنهاد را اگر هفت هشت ده سال پیش یک نفر به رییس جمهور وقتمان کرده بود و ایشان نیز میپذیرفت شاید الان شرایط بهتری را تجربه میکردیم!

۱ نظر:

حالا تو بگو